ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Post Top Ad

30 Ιουνίου 2020

ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΙΜΑ: ΨΑΞΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

ΨΑΞΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

- ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΜΑΘΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ Μ.Μ.Ε.
ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΜΑΣ ΤΑ Μ.Μ.Ε ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ Η ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟΥ.

- ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ.

ΕΔΩ


 ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΠΟΔΙΔΟΜΕΝΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ

καλούμαι να απολογηθώ, σε ένα εντελώς αόριστο κατηγορητήριο,
το οποίο μου αποδίδει
κατηγορίες γενικές και αόριστες, κατά τρόπον που δεν
αποσαφηνίζεται η κάθε επιμέρους εγκληματική πράξη, με επακριβή
καθορισμό, δηλαδή δεν είναι διακριτή η αντικειμενική και η υποκειμενική
υπόσταση της κάθε πράξης χωριστά, που συναποτελούν την κατηγορία, δεν
αποσαφηνίζεται ο κοινός δόλος γιά κάθε κατηγορούμενο χωριστά,
κατά
παράβαση της διάταξης του άρθρου 321 ΚΠΔ, κατά τρόπον που καταστρατηγεί τα
δικονομικά μου δικαιώματα, αφού έτσι καλούμαι να απαντήσω σε μια
αόριστη καιάκυρη κατηγορία.



έχω αιτηθεί την προσκόμιση συγκεκριμένων εγγράφων τόσο
από την Τράπεζα της Ελλάδος, όσο και άλλα τα οποία είναι απαραίτητα και
απολύτως αναγκαία, για την απάντηση στις βαρύτατες κατηγορίες, οι οποίες μου
αποδίδονται, και άνευ των οποίων, η απολογία μου, δεν θα είναι πλήρης, αλλά
ελλειπέστατη, στερούμαι δε ως εκ του λόγου τούτου ουσιωδών και βασικών
δικονομικών μου δικαιωμάτων.


ΔΗΜΟΔΟΚΟΣ

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ:



ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ⬇️

ΕΝ ΝΕΑ - ΟΜΑΔΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ: QR CODES ΗΛΕΚΤΡΩΝΙΚΑ ΜΕΣΑ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ




Post Top Ad

ΣΕΛΙΔΕΣ