ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Post Top Ad

07 Ιουνίου 2020

ATHENS PRIDE - ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ 1000 ΛΕΞΕΙΣ

Με αφορμή την ανάρτηση στην σελίδα της συνΑθηνά:




   Το 2019, εάν μας προσέβαλε σε έναν βαθμό ο χρωματισμός με φωτισμό στα χρώματα του ουράνιου τόξου, του κτηρίου της Βουλής των Ελλήνων, καθώς και τα αίσχη στην πλατεία του Συντάγματος, μπροστά στα μάτια διερχόμενων ανήλικων παιδιών με τους γονείς τους, τότε το φετινό λογότυπο της διοργάνωσης του Athens-Pride, πραγματικά μας εξοργίζει! Γενικότερα σε ότι αφορά αυτή την σχεδόν διεθνών διαστάσεων γιορτή – επέτειο, κυρίως για τον δυτικό κόσμο, τον “ανοικτόμυαλο”, πολοί από εμάς, εδώ στον Ελλαδικό χώρο, έχουμε φίλους/φίλες ή γνωρίζουμε άτομα μέσω τρίτων, που έχουν ιδιαίτερες ερωτικές προτιμήσεις, και παρόλα αυτά, καταδικάζουν και απαξιώνουν το γεγονός αυτό (του Athens-Pride) και τα φαινόμενα που εξελίσσονται κατά την διάρκεια αυτού, με κύριο την προσβολή της δημοσίας αιδούς.


   Το άρθρο μου όμως δεν θα το αναπτύξω περεταίρω στο κομμάτι αυτό, περί ίσων δικαιωμάτων και κονσερβοποίηση / παραποίηση αξιών και αρχών,  αλλά θα σταθώ στην ουσία του θέματος, η οποία είναι πολύ παλιά, απλή και σταθερή, λέγεται “Ιεροσυλία” !!!

   Από εδώ μου δίνεται η ευκαιρία, να καταδικάσω πράξεις όπως αυτήν, με έντονα τα στοιχεία της ανθ-Ελληνικότητας και του μίσους κατά των προπατόρων μας. Δεν θα μπορούσα να μην τοποθετηθώ σχετικά με αυτή την βεβήλωση του συμβόλου της Δημοκρατεάς και του δυτικού πολιτισμού, την απαξίωση του, σύμφωνα με το πόρισμα της Unesco, κατατακτέο σε μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς, ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ.


UNESCO
UNESCO - Διακυβερνητική Επιτροπή - Δέκατη τρίτη Σύνοδος, Παρίσι 7-10 Φεβρουαρίου 2005
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ, ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΗΝΩΜΕΝΩΝ ΕΘΝΩΝ
ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ ΣΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΤΟΥΣ Η ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΑΡΑΝΟΜΗΣ ΚΤΗΣΗΣ.


Δέκατη τρίτη Σύνοδος
Παρίσι 7-10 Φεβρουαρίου 2005


Σύσταση
Η Διακυβερνητική Επιτροπή για την προώθηση της επιστροφής των πολιτιστικών αγαθών στις χώρες προέλευσης τους ή της επιστροφής τους σε περίπτωση παράνομης κτήσης,

Εκφράζοντας την ανησυχία της για την επίλυση του ζητήματος των Γλυπτών του Παρθενώνα,

Λαμβάνοντας υπόψη τις προηγούμενες Συστάσεις της UNESCO σχετικά με την επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα, που βρίσκονται στο Λονδίνο, στη χώρα προέλευσής τους

Λαμβάνει υπόψη τη συνάντηση που έλαβε χώρα μεταξύ του ελληνικού και του βρετανικού Υπουργείου Πολιτισμού παρουσία εκπροσώπου της UNESCO το 2003 και αυτή που έλαβε χώρα το 2005.

Λαμβάνει υπόψη τη συνεχιζόμενη συνεργασία ανάμεσα στο Βρετανικό Μουσείο και σε Ελληνικά Μουσεία, γεγονός που θα αποτελέσει πιλοτικό πρότυπο για την συνεργασία σχετικά με την με την έκθεση και την παρουσίαση των Μαρμάρων του Παρθενώνα.

Λαμβάνει υπόψη την ανέγερση του Νέου Μουσείου Ακρόπολης.

Και προσκαλεί τον Γενικό Διευθυντή, πρώτον, να ενθαρρύνει την περαιτέρω ανταλλαγή εξειδικευμένων πληροφοριών στους τομείς εκπαίδευσης, έρευνας και μουσειολογίας, και δεύτερον να συνδράμει στην διευκόλυνση των περαιτέρω συναντήσεων ανάμεσα στο Ηνωμένο Βασίλειο και στην Ελλάδα πριν την επόμενη σύνοδο της Επιτροπής, με στόχο να λυθεί το ζήτημα των Γλυπτών του Παρθενώνα, λαμβάνοντας ταυτόχρονα υπόψη τις ευαισθησίες και των δύο πλευρών.

Ελληνική αντιπροσωπεία και Βρετανική αντιπροσωπεία

9 Φεβρουαρίου 2005 

UNESCO - Εγγραφή Αθηναϊκής Ακρόπολης στον Κατάλογο Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO το 1987 

Η ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΕΝΕΓΡΑΦΗ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΛΟΓΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ ΤΗΣ UNESCO ΤΟ 1987

Αποσπάσματα από τα κριτήρια σύμφωνα με τα οποία η εγγραφή του αρχαιολογικού χώρου έγινε δεκτή από την Επιτροπή Παγκόσμιας Κληρονομιάς:

ΚΡΙΤΗΡΙΟ Ι: Η Ακρόπολη της Αθήνας είναι η ύψιστη έκφραση της προσαρμογής της αρχιτεκτονικής σε φυσικό περιβάλλον. Πρόκειται για μια μεγαλοπρεπή σύνθεση όπου οι όγκοι βρίσκονται σε τέλεια αρμονία, δημιουργώντας ένα μνημειώδες τοπίο μοναδικής ομορφιάς, που αγκαλιάζει ένα σύνολο αριστουργημάτων του 5ου αιώνα π.Χ.: τον Παρθενώνα, τα Προπύλαια, το ναό της Αθηνάς Νίκης και το Ερέχθειο.

ΚΡΙΤΉΡΙΟ ΙΙ: Τα μνημεία της Αθηναϊκής Ακρόπολης έχουν ασκήσει σημαντική επιρροή, όσον αφορά την Κλασική αρχιτεκτονική, όχι μόνον κατά τη διάρκεια της ελληνικής και ρωμαϊκής αρχαιότητας, όταν θεωρούνταν υποδειγματικά πρότυπα στο Μεσογειακό κόσμο, αλλά και στη σύγχρονη εποχή.

ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΙΙΙ : Η Ακρόπολη της Αθήνας έχει ένα ιδιαίτερο νόημα για την αρχαία ελληνική θρησκεία: είναι ο ιερός χώρος όπου γεννήθηκαν οι θεμελιώδεις μύθοι της πόλης.

ΚΡΙΤΗΡΙΟ IV: Η Ακρόπολη της Αθήνας εκφράζει τον πολιτισμό της Ελλάδας για περισσότερο από μία χιλιετία.

ΚΡΙΤΗΡΙΟ VI: Η Αθηναϊκή Ακρόπολη είναι άμεσα συνδεδεμένη με γεγονότα και ιδέες που δεν λησμονήθηκαν ποτέ στην ιστορία. Τα μνημεία της παραμένουν ζωντανή παράδοση του Πλάτωνα και του Αριστοτέλη, των Φιλιππικών του Δημοσθένη, των λόγων του Αποστόλου Παύλου. Κρατούν ζωντανή τη μνήμη ενός πολύτιμου τμήματος της πολιτιστικής κληρονομιάς της ανθρωπότητας.

UNESCO - The Unity of a Unique Monument
Ο Παρθενώνας, κεντρικός ναός της ελληνικής θεάς Αθηνάς στο λόφο της Ακρόπολης στην Αθήνα, εμπεριέχει μεγάλο αριθμό αρχιτεκτονικών εκλεπτύνσεων. Αποτελεί θαύμα σύνθεσης και σαφήνειας και είναι το διεθνές σύμβολο της Κλασικής Ελλάδας, το οποίο έχει εμπνεύσει την εκτέλεση και την αξιολόγηση της τέχνης για πολλούς αιώνες.

Από το 1984, όταν οι ελληνικές αρχές παρουσίασαν την υπόθεση των Μαρμάρων του Παρθενώνα στη Διακυβερνητική Επιτροπή για την προώθηση της επιστροφής των πολιτιστικών αγαθών στις χώρες προέλευσης τους ή της επιστροφής τους σε περίπτωση παράνομης κτήσης, ο Οργανισμός άσκησε τις καλύτερες υπηρεσίες του για να προωθήσει το διμερή διάλογο μεταξύ της Μεγάλης Βρετανίας και Ελλάδας καθώς και για να ενισχύσει την περαιτέρω συνεργασία με την ανταλλαγή εξειδικευμένων πληροφοριών στο ζήτημα. Η UNESCO είναι πάντα έτοιμη να διευκολύνει την εξεύρεση δημιουργικών λύσεων σε αυτό το ζήτημα μέσω των εντατικών προσπαθειών ατόμων, ιδρυμάτων και κρατικών αρχών.

Koichiro Matsuura Γενικός Διευθυντής της Unesco

Με το παρόν κείμενο ο κ. Koichiro Matsuura, Γενικός Διευθυντής της Unesco, προλόγισε την έκδοση"The Unity of a Unique Monument, Parthenon" για την έκθεση που οργανώθηκε από το Ελληνικό Υπουργείο Πολιτισμού και το Ίδρυμα "Μελίνα Μερκούρη" σε συνεργασία με την Unesco (31 Μαρτίου-18 Απριλίου 2003). 

UNESCO - Επίσκεψη του Γενικού Δ/ντή της UNESCO κ. Koichiro Matsuura στην Ακρόπολη.

Ο Γενικός Διευθυντής της UNESCO κ. Koichiro Matsuura στις 14.10.2004 εξέφρασε με επιστολή του ειλικρινή συγχαρητήρια για τις αλλαγές στην Ακρόπολη υπογραμμίζοντας την πρόοδο που έχει σημειωθεί αναφορικά με τα έργα αποκατάστασης σε σχέση με την προηγούμενη επίσκεψη του το Σεπτέμβριο του 2001, καθώς και για τον ανελκυστήρα που τοποθετήθηκε για τα άτομα με αναπηρίες, γεγονός που διεύρυνε το κοινό των επισκεπτών του Ιερού Βράχου.


Ας δούμε μία στιγμή, την σοβαρότητα που διέπουν τόσο λεπτά θέματα όπως αυτό, τα σύμβολα, και την ιερότητά τους, από μία άλλη προσέγγιση, πρωτόγνωρη σε όλους εμάς (διότι πρόκειται για πληροφορία που απέκρυψαν από τους πατεράδες μας, τους δικούς τους πατέρες, τους παππούδες μας, και πάει λέγοντας για πολλά χιλιάδες χρόνια πίσω η ιστορία αυτή), την αποτύπωση, της μίας και μοναδικής γειωμένης αλήθειας, γραμμένη από τον Έλλην Άνθρωπο: Αρτέμη Σώρρα.
~
Προοίμιο:
Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕ ΣΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΠΕΛΕΦΘΕΡΩΣΗ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΝΑΣΤΕΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΜΑΣ, ΜΕ ΑΠΕΙΡΗ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΤΑ ΑΠΕΙΡΑ ΔΩΡΑ, ΤΙΣ ΑΠΕΙΡΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΑΣ. ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΝΙΑ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗ ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΑΣ ΑΩ.

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗΣ ΑΙΘΕΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ αω ΓΡΑΦΗΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΑΣ ΜΕ ΤΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΛΛΑΝΙΑ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΜΑΣ. ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ.

ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ ΞΕΔΙΠΛΩΝΟΝΤΑΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΚΑΝΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ, ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ.
ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΗΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ ΜΑΣ ΜΕ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΜΑΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΞΕΚΛΕΙΔΩΣΕΙ ΤΙΣ ΜΝΗΜΕΣ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΝΩΣΕΙ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΠΑΖΛ ΑΠΑΝΤΩΝΤΑΣ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΜΑΣ ΨΑΧΝΑΜΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
~
Αποφθέγματα 36σέλιδου Ελλάνιου Ιερού Κειμένου:

"...
ΣΕΛ. 3/36
    ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΩΔΕΚΑ ΟΛΥΜΠΙΟΥΣ ΜΟΝΟ ΤΑ ΚΩΔΙΚΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΔΙΑΣ ΚΑΙ ΔΗΜΗΤΡΑ ΞΕΚΙΝΑΝΕ ΜΕ ΔΕΛΤΑ. ΣΤΑ ΚΩΔΙΚΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΚΑΙ ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ, ΤΟ ΔΕΛΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΔΕΛΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΛΥΜΠΙΟΥΣ ΣΤΟΝ ΑΔΗ. ΕΤΣΙ ΚΛΕΙΝΕΙ ΜΙΑ ΠΕΝΤΑΔΑ. ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΛΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΣΑΡΚΩΘΕΙΣ Ή ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΣΜΙΚΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΕΠΙΠΕΔΩΝ, ΤΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΙΚΩΝ ΠΟΛΥΕΠΙΠΕΔΩΝ ΚΑΙ ΣΥΧΝΟΤΗΤΩΝ ΤΗΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ, ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΣΟΥ ΕΠΙΤΡΑΠΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ ΔΙΟΣ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΕΛΤΑ ΟΙ ΓΩΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ 60° ΜΟΙΡΕΣ Η ΚΑΘΕ ΜΙΑ, ΔΗΛΩΝΟΝΤΑΣ ΑΠΛΟΧΕΡΑ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΑΡΙΘΜΟ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ 666.

ΣΕΛ. 4/36
    ΤΕΛΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΚΟΣΜΙΚΗ ΖΩΗ Ή ΒΙΟ, ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΔΕΡΦΟ ΤΟΥ ΔΙΟΣ, ΤΟΝ ΑΔΗ, ΟΠΟΥ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΥΛΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΡΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ. Ο,ΤΙΔΗΠΟΤΕ ΠΕΡΑΝ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΣΕ ΚΗΡΥΣΣΕΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΑΠΟΣΤΑΤΗ, ΠΡΟΔΟΤΗ ΤΗΣ ΠΑΤΡΩΑΣ ΟΥΣΙΑΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΔΙΩΚΕΣΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΗΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΣ, ΜΕΝΟΝΤΑΣ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΚΕΝΟ, ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ, ΠΡΑΤΤΟΝΤΑΣ ΑΣΧΗΜΑ ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΑ ΒΔΕΛΥΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΚΑΡΤΕΡΙΚΑ ΤΙΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΝΑ ΣΕ ΑΜΕΙΨΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΑ ΒΔΕΛΥΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΑΞΕΙ. ΑΥΤΟ ΘΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΖΩΟ ΤΗΝ ΕΠΑΡΣΗ ΣΟΥ, ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΜΕ ΕΛΕΦΘΕΡΗ ΒΟΥΛΗΣΗ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΣΟΥ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΕΛΙΣΣΕΣΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΜΕ ΝΟΜΟΥΣ ΟΡΚΟΥΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΣ, ΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΙΕΡΑΡΧΙΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΚΤΕΛΟΥΝΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΚΟΤΩΝΕΙΣ, ΝΑ ΔΥΝΑΣΤΕΥΕΙΣ, ΝΑ ΚΛΕΒΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΟΙΩΝΕΙΣ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ.

"ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΟΣ ΣΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΧΩΡΟ ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΥΤΗ. ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΟΡΚΟΙ ΤΗΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ. ΕΑΝ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΜΗΝ ΕΡΧΕΣΑΙ ΣΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΥΤΗ".

ΣΕΛ.5,6/36
    ΑΡΑ ΟΤΑΝ ΕΡΧΕΣΑΙ σε ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ Ή ΔΕΝ ΤΗΡΕΙΣ ΤΙΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΕΙΣ ΣΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΕΡΧΕΣΑΙ ΒΙΑΖΟΝΤΑΣ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ, ΠΕΡΝΑΣ ΠΑΝΤΑ ΤΙΣ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΑΛΛΟΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΠΑΝΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ. ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΣ ΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΦΘΟΝΟ, ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ, ΕΠΑΡΣΗ, ΜΙΣΟΣ ΚΑΙ ΟΡΓΗ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΥΣΕΒΗΣ ΣΟΥ ΠΟΘΟΣ ΗΤΑΝ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ.

"ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ Δ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΙΑ ΠΥΡΑΜΙΔΑ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΣΤΗΝ ΒΑΣΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΤΟ 1 ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΤΟ 13. ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΔΕΛΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ. ΤΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥ ΕΙΚΟΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗΣ. Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΟΝΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΤΕΘΕΙ ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ, ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ, ΟΛΑ ΚΑΝΟΝΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΒΔΟΜΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ ΔΙΟΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΙΑ".
    ΒΕΒΑΙΑ ΟΙ ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΚΛΕΒΟΥΝ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ. ΟΙ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΙΝΟΥΝ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΟΥΝ ΤΟΝ ΨΕΥΤΙΚΟ ΕΙΚΟΝΙΚΟ ΧΡΟΝΟ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΑΤΩΝ, ΖΩΝΤΑΣ ΣΤΟΝ ΨΕΥΤΙΚΟ ΕΚΤΟΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟ ΧΡΟΝΟ. Ο ΔΙΑΣ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΚΡΟΝΟΣ. Η ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΚΡΟΝΟΥ. ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΟΙ ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΚΛΕΒΟΥΝ ΚΑΙ
ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΨΕΥΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΤΑΞΟΥΝ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ.

ΣΕΛ. 7/36
    ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ Θ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΟΜΙΚΡΟΝ, "Ο" ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΚΑΙ ΜΕΣΑ 2 ΙΩΤΑ "Ι", ΚΑΘΕΤΟ ΤΟ ΕΝΑ ΣΤΟ ΑΛΛΟ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΟΜΙΚΡΟΝ "Ο" ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΤΟΥ "Χ" ΣΕ ΟΡΘΙΑ ΣΤΑΣΗ. ΑΚΟΜΗ ΤΟ ΘΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΕΣΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΣΤΙΑΣΗΣ. ΑΞΟΝΙΖΕΙΣ ΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΚΕΝΤΡΟ ΣΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ, ΓΕΩΜΕΤΡΕΙΣ, ΣΤΟΧΕΥΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΤΙΑΖΕΙΣ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ. ΣΤΟ ΤΙ ΛΕΣ, ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ, ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ, ΠΟΥ ΠΑΣ, ΠΟΙΟΣ Ο ΣΤΟΧΟΣ, Ο ΣΚΟΠΟΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΣΗ Η ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΟΛΟΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ, Ή ΟΠΟΥ, Ή ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ. ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΟΤΙ, ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΚΩΔΙΚΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΩΝ, ΜΟΝΟ Η ΑΘΗΝΑ ΕΜΠΕΡΙΕΧΕΙ ΤΟ ΘΗΤΑ.

ΣΕΛ. 35/36
    ΑΚΟΜΗ ΤΟ Ψ ΜΑΣ ΔΗΛΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΤΡΙΑΔΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ Ψ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΟΣ. ΔΗΛΑΔΗ ΜΟΝΑΔΑ ΤΡΙΑΔΙΚΗ (ΤΡΙΑΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΙΩΤΑ) ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ, ΣΤΟ ΥΛΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ, ΝΟΕΙΤΑΙ Ο ΓΟΝΙΟΣ ΤΟΥ, ΠΟΥ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ, Ο ΕΑΥΤΟΣ ΤΟΥ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΓΟΝΟΙ ΤΟΥ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΤΟΥ.

ΣΕΛ. 36/36
    ΔΗΛΑΔΗ ΓΟΝΙΟΣ ΙΩΤΑ - ΓΟΝΟΙ - ΑΠΟΓΟΝΟΙ. ΑΥΤΗ Η ΤΡΙΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ ΣΤΟ ΥΛΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ. ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΑΔΙΚΑ. ΤΟ Ψ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΙΑΔΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΒΙΟΥ ΜΑΣ. ΑΡΑ ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΓΟΝΕΑ, ΠΡΟΓΟΝΟ ΜΕ ΒΑΣΗ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΙΒΩΤΟ ΔΙΑΘΗΚΕΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ, ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΑΔΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ, ΟΥΤΕ ΑΝΗΚΕΙΣ ΣΤΗΝ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ (ΚΛΕΒΕΙΣ, ΠΡΟΔΙΔΕΙΣ, ΒΕΒΥΛΩΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙΣ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ. ΚΟΙΝΩΣ ΟΝΟΜΑΖΕΣΑΙ ΑΠΟΣΤΑΤΗΣ, ΞΕΝΙΣΤΗΣ, ΜΙΑΣΜΑ, ΜΥΚΗΤΑΣ). Ή ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΓΟΝΟΥΣ ΑΠΟΓΟΝΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΝΑΠΑΡΑΓΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΠΑΤΡΩΑ ΟΥΣΙΑ (ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΑΠΑΡΑΓΕΙΣ ΤΗΝ ΠΑΤΡΩΑ ΟΥΣΙΑ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ;), ΤΟΤΕ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΑΔΑ ΟΛΟΤΗΤΑ. Η ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΡΕΙ ΑΥΣΤΗΡΑ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΟΡΚΟΥΣ ΤΗΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΣ ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΧΑΡΑΧΘΕΙ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΙ..."










Άρθρο: ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
Πηγές:
www.aitherikigrafi.gr
www.culture.gov.gr

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ:



ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ⬇️

ΕΝ ΝΕΑ - ΟΜΑΔΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ: QR CODES ΗΛΕΚΤΡΩΝΙΚΑ ΜΕΣΑ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ




Post Top Ad

ΣΕΛΙΔΕΣ